Dave is here!!!!

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

Go down

Re: Dave is here!!!!

Post  BobbiexSoxx on Fri Jun 27, 2008 11:56 pm

Steph-is-Ruby wrote:Geeeeeeez, Dave!

Testosterone poisoning prevails, once again!

Take 6 Tylenol and call Bobbie in the morning.......and quit doing STOOOOPID shit! jocolor



NO! Im off this weekend, and I get to sleep in..
Besides Steph, we all know you are the phone professional... bounce
avatar
BobbiexSoxx
Admin

Posts : 209
Join date : 2008-06-23
Age : 31
Location : ICT

View user profile

Back to top Go down

Re: Dave is here!!!!

Post  CrAzY FuCkIn DaVe on Sat Jun 28, 2008 12:17 am

BobbiexSoxx wrote:
CrAzY FuCkIn DaVe wrote:
eatTHIScity wrote:cut it out with the middle name, fucker

have fun!


well, my weekend plans were changed Thurs afternoon when I got ran over by an S-10 Blazer......
I was at a friends house n jumped on the hood of his Blazer to go bout 200 yards, he hit a hole in the driveway, swerved n hit his brakes all at same time
I came off the hood FAST
fell on ground, he ran over my foot, I busted my head open on a rock, scratched n bruised a few places
Im stiff
Im sore
I STILL have a headache
but Im aiiight


Damnit Dave,
You know you arent supposed to leave the house without your helmet...

Sorry about your damn luck, but glad you are okay. Besides whats one more head injury?


zactly
ya have 1 major head injury, whats another minor 1....
lol
cum nurse me Bobbie?
plz?
avatar
CrAzY FuCkIn DaVe

Posts : 344
Join date : 2008-06-23
Location : BeenFarEnough, Misery

View user profile

Back to top Go down

Re: Dave is here!!!!

Post  CrAzY FuCkIn DaVe on Sat Jun 28, 2008 12:18 am

Kohai wrote:
Damn, Dave. One of these days you're going to quit trying to be the hood ornament.

I would say I hope it knocked some sense into you but the possibility of that is obviously slim to none.

I'll grab my sexy nurse costume and be there asap.


Im waitin!!
avatar
CrAzY FuCkIn DaVe

Posts : 344
Join date : 2008-06-23
Location : BeenFarEnough, Misery

View user profile

Back to top Go down

Re: Dave is here!!!!

Post  CrAzY FuCkIn DaVe on Sat Jun 28, 2008 12:19 am

Steph-is-Ruby wrote:Geeeeeeez, Dave!

Testosterone poisoning prevails, once again!

Take 6 Tylenol and call Bobbie in the morning.......and quit doing STOOOOPID shit! jocolor


actually, I took 3000mg of Napraxon Sodium n bout 7 beers...
avatar
CrAzY FuCkIn DaVe

Posts : 344
Join date : 2008-06-23
Location : BeenFarEnough, Misery

View user profile

Back to top Go down

Re: Dave is here!!!!

Post  CrAzY FuCkIn DaVe on Sat Jun 28, 2008 12:21 am

BobbiexSoxx wrote:
Steph-is-Ruby wrote:Geeeeeeez, Dave!

Testosterone poisoning prevails, once again!

Take 6 Tylenol and call Bobbie in the morning.......and quit doing STOOOOPID shit! jocolor



NO! Im off this weekend, and I get to sleep in..
Besides Steph, we all know you are the phone professional... bounce


see?
Bob doesnt like me!!!
guess she wont be willin to nurse me back to health either...
avatar
CrAzY FuCkIn DaVe

Posts : 344
Join date : 2008-06-23
Location : BeenFarEnough, Misery

View user profile

Back to top Go down

Re: Dave is here!!!!

Post  CrAzY FuCkIn DaVe on Sat Jun 28, 2008 1:41 am

but on an up note.......
I just noticed not only does MY thread have most replies, it now has most views too.....

yall wanna be like me
neener neener neener
DAVE is #1 n lotta fun
neener neener neener
show me your bewbiez n
suck on Shai's hairy weiner!!!



hahahaaha
avatar
CrAzY FuCkIn DaVe

Posts : 344
Join date : 2008-06-23
Location : BeenFarEnough, Misery

View user profile

Back to top Go down

Re: Dave is here!!!!

Post  michelle on Sat Jun 28, 2008 2:25 am

you really are an attention whore!!!!

hope you're feeling better. you're getting too old to do shit like that

Razz Razz
avatar
michelle

Posts : 9
Join date : 2008-06-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Dave is here!!!!

Post  CrAzY FuCkIn DaVe on Sat Jun 28, 2008 2:55 am

michelle wrote:you really are an attention whore!!!!

hope you're feeling better. you're getting too old to do shit like that

Razz Razz


Im an attn whore?
I think I been too old for more injuries since I broke my dern fool neck back in '93, but I still tryta have fun

hahahaaha
avatar
CrAzY FuCkIn DaVe

Posts : 344
Join date : 2008-06-23
Location : BeenFarEnough, Misery

View user profile

Back to top Go down

Re: Dave is here!!!!

Post  CrAzY FuCkIn DaVe on Sun Jun 29, 2008 3:15 am

CrAzY FuCkIn DaVe wrote:
michelle wrote:you really are an attention whore!!!!

hope you're feeling better. you're getting too old to do shit like that

Razz Razz


Im an attn whore?
I think I been too old for more injuries since I broke my dern fool neck back in '93, but I still tryta have fun

hahahaaha








avatar
CrAzY FuCkIn DaVe

Posts : 344
Join date : 2008-06-23
Location : BeenFarEnough, Misery

View user profile

Back to top Go down

umm dave

Post  DJDesire *Cherry* on Mon Jun 30, 2008 2:46 am

i think you hit your head a little to hard Razz
avatar
DJDesire *Cherry*

Posts : 11
Join date : 2008-06-24
Age : 51
Location : Michigan

View user profile

Back to top Go down

Re: Dave is here!!!!

Post  CrAzY FuCkIn DaVe on Mon Jun 30, 2008 2:55 am

DJDesire *Cherry* wrote:i think you hit your head a little to hard Razz


maybe not quite hard enough....
avatar
CrAzY FuCkIn DaVe

Posts : 344
Join date : 2008-06-23
Location : BeenFarEnough, Misery

View user profile

Back to top Go down

Re: Dave is here!!!!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum